Гарантія на товар
На весь товар та послуги, які ми продаємо, надається час на перевірку 14 днів і гарантія на строк до 36 місяців. Точні терміни гарантії прописані у гарантійних талонах, які ми надаємо з кожним товаром.
Гарантія надається у повній відповідності до ЗУ "Про захист прав споживачів".
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши недоліки товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень Покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товару Споживачу, якщо у договорі немає іншого уточнення; - якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія починається з моменту виготовлення товару.
Хто надає гарантію?
- гарантія може забезпечуватися крамницєю-продавцем, у цьому випадку Покупець зобов'язаний повернути товар безпосередньо нам- гарантія може бути забезпечена Виробником або авторизованою сервісною майстернею, у цьому випадку Покупець передає товар на ремонт безпосередньо представнику Виробника
Що включено до гарантійного зобов'язання?
- усунення недоліків товару;- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на аналогічний товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів Покупцю.
Який термін повернення товару?
Продавець гарантує, що Покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару неналежної якості, якщо товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару.Покупець має право обміняти товар неналежної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні.